יום הקופים يوم القرود

יום הקופים הוא חג לא רשמי שבו חוגגים את קיומם של הקופים ומעלים את המודעות לתיאוריית האבולוציה ולניסויים המדעיים שנעשים בשימוש בקופים.זה התחיל בשנת 2000, כשסטודנט לאמנות באוניברסיטת מישיגן בשם קייסי סורוו, כתב לחבר שלו על לוח השנה שה-14 בדצמבר הוא יום הקופים.אחר כך הם החליטו לחגוג את היום הזה ביצירות אמנות בנושא הקופים ובקומיקס.הם העבירו את זה הלאה לאמנים אחרים והתחילו לקדם את היום הזה באינטרנט. מאז, יום הקופים הפך ליום חג בינלאומי שנחגג במדינות כמו ארה"ב, קנדה, גרמניה, ובריטניה. כמה עובדות על קופים שבטח לא ידעתם: 🐒 הקופים יכולים לספור. 🐒 מדענים גילו כי הקופים רגישים לאשליות אופטיות, בדיוק כמו בני אדם. 🐒 בשנת 2011, קוף נעצר בפקיסטן בגלל חציית הגבול עם הודו. 🐒 במלזיה ותאילנד מעסיקים קופים מאומנים במסיק מטעי קוקוס גדולים. 🐒 ביפן יש מסעדה שבה קופי מקאו משמשים כמלצרים. 🐒 קופי קפוצ'ין מראים התנהגות תוקפנית כלפי אנשים שלא עוזרים לאנשים אחרים. 🐒 בסרט מלחמת הכוכבים כמעט ונתנו לקוף לשחק את יודה. 🐒 קופים יכולים להעמיד פנים. 🐒קופים מנקים את השיניים שלהם בחוטים שהם מוצאים בטבע.

ידיעות נוספות

ט"ו בשבט عيد غرس الاشجار

1 בפברואר 2024

במרכז החינוכי הילדים הכינו עבודות יצירה ופעילויות לט"ו בשבט
بالمركز التربوي الاولاد قاموا بتحضير فعاليات بمناسبة عيد غرس الاشجار

18.1 יום פו הדב يوم دب العسل

19 בינואר 2024

יום פו הדב נחגג ב- 18 בינואר, יום הולדתו של הסופר הבריטי א.א. מילן (18/1/1882-31/1/1956). זהו אחד הימים הכי חמודים ומיוחדים בשנה, יום שאסור לפספס. ביום זה חוגגים בפיקניקים עם המון דבש, קוראים ספרים ורואים סרטים של פו הדב.
ويني الدبدوب (بالإنجليزية: Winnie the Pooh)‏ هو فيلم رسوم متحركة غنائي عائلي كوميدي محرك يدويًا أمريكي، أنتجته شركة ديزني سنة 2011، مستوحى من القصص نفسها التي كان يكتبها الكاتب الأصلي البريطاني آلان ألكسندر ميلن. وهو الفيلم الأساسي الخامس لسلسلة أفلام ويني الدبدوب والفيلم الواحد والخمسون ضمن سلسلة أفلام ستوديوهات والت ديزني للرسوم المتحركة وثاني أفلام الستوديو مقتبسًا عن روايات آلان لويني الدبدوب وأخر أفلام الستوديو ليتم رسمه وتحريكه بالتحريك تقليدي. اعتبارًا من عام 2020، يعد هذا الفيلم آخر أفلام ديزني المُحرّكة تقليديا.